Samen bouwen aan een beter morgen!

Welkom bij de “Vrienden van de Winkler Stichting”, waar betrokkenheid en compassie samenkomen om levens te veranderen. Onze vrienden vormen de kern van ons streven naar een samenleving waarin niemand hoeft te kiezen tussen basisbehoeften.

De “Vrienden van de Winkler Stichting” zijn de drijvende kracht achter onze missie om armoede te bestrijden en gezinnen te ondersteunen. Sluit je vandaag aan en help mee aan het bouwen van een toekomst vol kansen voor iedereen.

Steun ons met een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage. Elke euro brengt ons dichter bij het realiseren van onze missie.

SAMEN MAKEN WE HET VERSCHIL

Waarom vriend van de Winkler Stichting worden?

Als vriend van de Winkler Stichting draag je bij aan concrete veranderingen in het leven van gezinnen in nood. Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil.

Sociale verbinding

Sluit je aan bij een gemeenschap van medestanders die geloven in de kracht van solidariteit. Samen zijn we sterker en kunnen we meer betekenen.

Exclusieve updates

Als vriend ontvang je regelmatig updates over onze projecten, successen en de impact die we samen creëren. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel.

Word vriend van de stichting!

Voor een vast bedrag per maand, een bedrag per jaar of een eenmalig bedrag kun je vriend van de stichting worden. Daarmee draag jij met jouw bijdrage bij aan de trajecten voor de gezinnen die geholpen worden.

Samen maken we het verschil. Word vandaag nog vriend van de Winkler Stichting.

Nauwe banden bouwen, levens transformeren. Als vriend van de Winkler Stichting geef je niet alleen steun, maar creëer je samen een toekomst vol kansen voor gezinnen in nood. Samen maken we het verschil.