Samenwerken betekent gedeelde verantwoordelijkheid

De Winkler Stichting is trots op de waardevolle samenwerkingsverbanden die de kern vormen van ons streven naar positieve verandering in het leven van gezinnen in nood. Onze samenwerkingspartners delen ons engagement voor het bieden van concrete ondersteuning aan de gemeenschap van Almere, en samen streven we naar een toekomst waarin niemand hoeft te kiezen tussen basisbehoeften.

Hierbij zoeken wij ook altijd naar de win-win-win voor de gezinnen, de samenwerkingspartner en de stichting. Een goed voorbeeld hiervan is dat de samenwerkingspartner 50% van de gemaakte kosten vergoed krijgt en de overige 50% doneert aan de gezinnen.

SAMEN ZIJN WE VERANTWOORDELIJK

Waarom samenwerkingspartner van de Winkler Stichting worden?

Impact maken

Als samenwerkingspartner van de Winkler Stichting draag je direct bij aan het verschil in het leven van gezinnen in Almere. Jouw betrokkenheid creëert een lokale impact en biedt concrete ondersteuning aan hen die het nodig hebben.

MVO

Samenwerken met de Winkler Stichting geeft jouw bedrijf de mogelijkheid om actief aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen deel te nemen. Je toont niet alleen jouw sociale betrokkenheid, maar je draagt ook bij aan het versterken van de sociale cohesie in jouw eigen gemeenschap.

Zichtbaarheid

Als samenwerkingspartner wordt jouw bedrijf prominent vermeld op onze website en in onze communicatie-uitingen. Je krijgt de erkenning die je verdient voor jouw bijdrage aan het bouwen van een veerkrachtige en ondersteunende gemeenschap.

Werk ook samen met de stichting!

Sluit je aan bij de groeiende groep van bedrijven en organisaties die hun krachten bundelen met de Winkler Stichting om gezinnen in nood te ondersteunen met hun diensten, producten of goederen.

Samen bouwen we aan een hoopvolle toekomst voor gezinnen in Almere. Word vandaag nog samenwerkingspartner!

Samen sterk voor een hoopvolle toekomst. Onze samenwerkings-partners zijn de bouwstenen van positieve verandering.